Vážení zájemci o naše služby, zde je uvedeno v několika krocích, co je potřeba učinit pro podání žádosti k našim službám:
- Vyberte si konkrétní žádost. Vyplňte všechny údaje na tiskopisu a žádost podepište.
Žádost musí vždy podepsat žadatel, nebo jeho opatrovník (zákonný zástupce). - Stáhněte si také formulář Vyjádření lékaře, který je nedílnou součástí žádosti o Pobytovou sociální službu a Odlehčovací službu. Formulář vyplňuje praktický lékař žadatele, nebo jej v případě hospitalizace může vyplnit ošetřující lékař.
NELZE akceptovat vyjádření lékaře s hlavičkou jiného zařízení, ani například samotnou propouštěcí zprávu.
(Při žádosti o pečovatelskou službou vyjádření lékaře není potřeba, Žádost o ubytování v Domě s pečovatelskou službou je oboustranná, kdy druhá strana obsahuje část určenou pro lékaře)
Vyjádření lékaře - Vyplněnou a podepsanou žádost včetně vyjádření lékaře předejte:
- osobně na podatelnu MěÚSS Jirkov
- do datové schránky MěÚSS Jirkov, p.o. – yqz8ynn
- poštou na adresu MěÚSS Jirkov, p.o., U Dubu 1562, 43111 Jirkov
Úřední hodiny v kanceláři Jednání se zájemcem
U Dubu 1562, 43111 Jirkov.
Pondělí | 8:00 – 10:00 |
Úterý | — |
Středa | 12:30 – 14:30 |
Čtvrtek | 8:00 – 10:00 |
Pátek | — |
Kontakty
Bc. Anděla Bendová
Vedoucí úseku jednání se zájemcem
Pro jednání se zájemci o služby Domov pro seniory, Domov pro osoby se zdravotním postižením, Domov se zvláštním režimem.
+420 777 757 106
evidencezajemcu@meussj.cz
Lucie Kindlová, DiS.
Sociální pracovník referent
Pro jednání se zájemci o služby Odlehčovací služba, Pečovatelská služba, Dům s pečovatelskou službou.
+420 734 543 399
evidencezajemcu@meussj.cz
Po zaevidování Vaší žádosti budete nejdéle do 30 dnů písemně informováni o zařazení žádosti do evidence zájemců, případně s Vámi bude telefonicky domluveno sociální šetření pro doplnění informací a zjištění Vaší aktuální nepříznivé sociální situace.
Žádost zpracovává sociální pracovník, ověřuje a řeší její formální náležitosti. V rámci osobního či telefonického sociálního šetření řeší její obsahovou část, tedy soulad Vaší nepříznivé sociální situace s poskytovanou službou.
Doporučí a pomůže Vám zajistit aktuální možné zdroje řešení TADY a TEĎ. Např.: vhodné terénní sociální služby, další návazné a dostupné služby. Pomůže s jejich zajištěním.
Žádost může být vyřízena přijetím na službu, pokud je volná kapacita. Vřazením do evidence zájemců, pokud splňujete podmínky pro přijetí a není aktuálně volné místo. Odmítnutím z důvodů, které jsou v souladu s důvody, které jsou uvedeny v § 91 ods.3 zákona č. 108/2006 Sb. Zpravidla nesoulad cílové skupiny a požadované služby.
Při rozhodování o přijetí do námi poskytovaných sociálních služeb je základním kritériem Vaše nepříznivá sociální situace, nikoliv doba evidence Vaší žádosti.
Žádosti do trvalých pobytových služeb jsou vyřizovány dle uvolněných míst, v naší evidenci jsou vedeny 2 roky. Poté je žádost vyřazena a je potřeba podat si žádost novou. O této skutečnosti budete předem informováni.
Veškeré formuláře jsou uložené ve formátu PDF. V případě potřeby nainstalujte prohlížeč Adobe Reader www.adobe.com